מתווך/כת? 
האם שאלתם את עצמכם כיצד ניתן לשדרג את משרד התיווך שלכם מבחינה עסקית?
מהם הקריטריונים החשובים ביותר ללקוח המחפש תיווך מוצלח?
ובמילים אחרות, כיצד להקפיץ את המוניטין שלכם בתור מתווכים?
אם כן – כנראה שיש לכם אמביציה גבוהה להצלחה! ואתם במסלול הנכון!
 
הנה לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם בדרך לפסגה:
1.פרסום נכון- כל מתווך ותיק מכיר ויודע שיש מגוון רחב של דרכי פרסום בהם יוכל הוא להגיע לקהל היעד שלו, הפרסום הנכון הוא כזה 'שיעשה את העבודה כמו שצריך', הכוונה שהוא מגיע למספר רב של לקוחות פוטנציאלים במינימום השקעה כספית!
 
2. פרסום רב של דירות- לאחר שבחרתם בשיטת הפרסום המשתלמת ביותר, חשוב לפרסם כמה שיותר דירות. 
לקוחות מחפשים את משרד התיווך עם ההיצע הרב ביותר! 
 
3. מחיר- כדאי לפרסם מגוון רחב של דירות במחירים שונים, כך שהפרסום יפנה לכל כיס, וממילא יגדיל את מספר הלקוחות.
 
4. תמונה- ברוב מאגרי הדירות ניתן להוסיף תמונה / וידאו – מומלץ לנצל את זה! 
דירה מפוארת / נוף, מושך לקוחות.

5. תמונת פרופיל- תמונת הפרופיל של המתווך מסייעת ללקוח להרגיש בטוח ונינוח לפני שהוא מתחיל את הצעד הראשון בפניה למשרד תיווך.
 
5.דירוג על ידי כוכבים- היום, ישנו דירוג ליד כל חיפוש בגוגל של בעל עסק כנ"ל משרדי תיווך שונים.
חשוב מאוד שבאופציית הפרסום תהיה אפשרות למתן דירוג, כך הלקוח ירגיש שיש לו עסק עם אדם שלא מפחד מדעת הקהל כיוון שהוא אמין מספיק כדי להציע כזאת אופציה לרבים.
 
6. פידבק- לקוחות רבים מחפשים ליד המתווכים את ה- "מעריצים הותיקים" אשר יעידו על נאמנות המתווך ללקוח בכל הקשור לטיב הדירה וסגירת העיסקה על הצד המשתלם ביותר! לכן כדאי ורצוי לפרסם פידבקים מלקוחות או להוסיף אופציה לפידבק בפרסום העסק על מנת לעניין את הלקוח דווקא במשרד התיווך שלך!
 
7. אחרון חביב!!
אתר בייסי מציע לכם את כל האפשרויות הנ"ל על מנת שהעסק שלכם יגיע הכי גבוה שאפשר! מגוון רחב של אפשרויות פרסום שונות, פרסום דירות באופן חינמי לגמרי גם באתר וגם בקו הטלפון, חשיפה ענקית של לקוחות מאנ"ש ועוד! 
מעוניינים לשדרג את הפרסום שלכם גם באופציית הדירוג וגם בפידבקים?!? 
מצויין!

השוה

Update phone number

נא להזין מספר טלפון

עדכן טלפון